Tema: Re: Varikliaus temperarura :)
Autorius: Nikonis
Data: 2009-06-05 13:22:23
Turiu as irgi klausima gal nevisai i tema ir ne tam grupse.
klausimas skirtas daugiau Staskai.
turiu mazda 626 GE 2.0l doch, kurios kaip ir daugelio mazdu klaksi
kompensatoriai.
skaiciau tokia hipoteze, kuri sako, kad reikia keisti tepalo siurblio slegio
voztuva, tipo anas neuzkelia slegio ir del to klaksi...
nuvariau i viena parde, sako sukisi litus ir vistiek klakses, "cia gi mazda,
vaziuok ir nesuk galvos"