Tema: Re: Varikliaus temperarura :)
Autorius: Valdas
Data: 2009-06-05 11:51:30
Pas mane pries radiatoriu dar stovi klimos radiatorius... Tai zodziu nereik
sukt smegenu, viskas tvarkoj :) praeita vasara kilo ir daugiau kaip 100 iki
110, bet tai vandens pompa tada teko keist, bo emiau variklio garso negirdet
per pompos triuksma, tik vat kazkoks snarglius man ja keite autoservize, tai
vis baiminausi, kad kazka ne taip surinko :D