Nezinau ka jie ten raso, bet jeigu keisi guma tai tas traukes vistiek reikia nuimti, o kaip jas nuimsi tai liks tik vairo kolonele kuri puikiai islenda jeigu neklystu per desines puses ''skyle''. Na, bet cia yra mano numone, o kaip greiciau, patogiau, pigiau spresti kiekvienam paciam (turiu gavoje ta kuris ardo :)). "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gv5psc$lf3$1@trimpas.omnitel.net... > taigi ten vairo traukes nuo vidurio kampu nueina, tai netychia gali ir > nepavykt kaip tu sakai. Tuo labiau, kad ELSA siulo traukt per virshu. Ar > tu manai, kad jie ten ieshko budu kaip atlikt darbus su maksimaliomis > laiko sanaudomis? :) > > "Marius" <marius@sst.lt> wrote in message > news:gv5o7c$ih2$1@trimpas.omnitel.net... >> Nesupratau, jus norejote pasakyti, kad kolonele neissitrauks per vairo >> traukes skyle? >> Tiesa variklis pas sita modeli 2 l tai turetu pavykti islupt per virsu, o >> jeigu 2.6, 2.8 noreciau pamatyti kaip tu ja kitaip (maziausiai darbo >> idedant) isimsi :) >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gv3im6$6ff$1@trimpas.omnitel.net... >>> kaliega ne apie Audi 100 kalbate, ten tikri neishsitrauks per vairo >>> trauke :) >>> >>> "Marius" <marius@sst.lt> wrote in message >>> news:gv3h1t$3at$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Siaip ta guma visai gerai laiko kol tepalo negauna, o jeigu jau gavo >>>> tepalo ir isbrinkus suplyso, tai jos pakeitimas tik laikinas dalykas, >>>> nes pati kolonele jau tepalus leidzia >>>> Kiek pamenu tai jinai per kazkurios puses (dabar nepamenu kurios) uz >>>> rato esancia vairo traukes slyle issitraukia, islupi pasidedi ant stalo >>>> ir psio (t.y.viska matai). >>>> >>>> >>>> "Rolis" <lankos@pievos.lt> wrote in message >>>> news:gv2sbk$sir$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Sveiki, >>>>> Ar sunkiai pasikeicia guma (raudona rodykle)? Ar pakanka atjungti >>>>> traukes ir viena puse atsukti, ar reikes atsukus abi puses isnarinti >>>>> zalia rodykle pazymeta vieta? Busiu dekingas us patarimus. >>>>> >>>>> Rolis >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >