Tema: Re: Audi A6 vairo gumos keitimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-05-21 13:08:07
nieko tu nekaltas, gi ish peishinuko matosi kokia mashina. Tevas mano
kazhkada silkei keite, bet detaliu nepamenu. Man visgi toks ytarimas, kad
gausi ishimt kolonele. Na, gal uzhteks galus atsukt abu ir pakreipt taip,
kad eitu guma numaut/uzhmaut, o bet tachiau chia tik mano pasapaliojimas.
Tuo labiau, jei V6, tai labai ta kolonke uzhspausta atrodo....ELSA rektu
zhiuret kaip ishsiima