Tema: Re: del nuolaidos originaliom dalim
Autorius: Kurmis
Data: 2014-07-09 10:37:33
nebutinai pasensta guma. sokineja, nes valytuvu kojele nesugeba statmenai
islaikyti gumeliu. i viena puse buna pagruvusios gumos, i kita braukia
astriu kampu, o kadangi sukibimas buna +- geras, tai gaunasi suoliukas ir
taip visa eiga punktyrai braukia. pasitikrink ar valytuvu kojeliu asys
nekliba. tos alkunes  kur spyruokle laiko.
Kurmis