Tema: Re: del nuolaidos originaliom dalim
Autorius: Robertas
Data: 2014-07-07 14:19:20
pavargau kariaut su valytuvu blogu valymu. seniems alkuniu tvirtinimams
sunku rasti valytuvu, pirkau kazkada bosha uz 100 pinigu. Nu ir jokio
pagerejimo. Galvojau reikia pabandyti banankes, bet ju nera mano
tvirtinimams. Paskaiciau forumuose, kad keicia alkunes I naujesnes ir tada
galima deti jau ir banankes ir visa kita. O srotai sako nera, nes jiems
svarbiau parduot komplekta vairo perkelimui nei man tas alkunes.

"kastisv"  wrote in message news:lpdued$8lk$1@trimpas.omnitel.net...

o kas senom dalim nutiko?
Ir cia kazkoks deficitas kad srotai neturi?