Tema: Re: Q: 1.9TDI paskirstymo dirzo keitimo intervalas
Autorius: Audrius K.
Data: 2014-02-24 18:27:56
On 2014-02-24 10:35, Dainiushas wrote:

> Čia kuris Subaru tiek važiuoja tų metų?

Ciukcia ne skaitytojas, ciukcia rasytojas... oi, sorry, ne ciukcia, o
Dainiushas... :-)))  Juk perskaityti, kuris modelis buvo nurodytas pries
penkias zinutes, dalykas neikandamas...

  Nes ką randu, tai viskas 100kkm

Reiskia, net ieskoti nemoki. Arba myliu neskiri nuo km. Visiems
2000-2004 USA 2,5l outbackams dirzas keiciasi kas 100 000 MYLIU, o ne
km. O jei nezinai, kiek tai yra kilometru, tai paaiskinu: 160t km.
Klausimu dar yra?

> intervalai :). Pas VAG'ą tuo laiku 120 kaip ir norma buvo.

Toli dar VAG'ui sh..dais iki 160t km plaukti, toli...

Audrius K.