Tema: Re: Q: 1.9TDI paskirstymo dirzo keitimo intervalas
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-02-23 23:00:37
na iš pradžių 1Z ėjo su 60kkm intervalais. Paskui pratęsė iki 90kkm,
greičiausiai su diržais kažką pakeitė. Tai dabar jei pirksi - tikrai
gausi tą su ilgesniu intervalu.

Gi 70kkm - toks kaip ir defaul'inis vidurkis su normaliomis detalėmis
kai dažniausiai viskas kas sudėta sėkmingai atlaiko. Esu ir virš 100
nuvažiavęs, bet tai kažkam kitam rekomenduot nedrįsčiau, juolab neaiškus
eksploatavimo režimas.