Tema: Re: Audi A4 (b8) avant 2008m ->
Autorius: spakainas
Data: 2013-07-31 16:11:02
2013.07.31 13:27, Dainiushas rašė:
> na tai čia reikia jau žiūrėt kaip ką kam naudoji. Pažliugus pievutė -
> stipru, matęs ir UAZ'ikų sėdinčių :D. Ir nuo padangų priklauso.....

Nu ten bbž, net nekilo mintis kad gali užklimpt, o realiai gavosi...

> Gi, fėja su tuo RWD keturias žiemas atvažinėjo, praktiškai kasdien, nu
> nebuvo jokių problemų, kad kažkur neišvažiuotų. Aišku, nevažiuoja po
> miškus laukus ir klonius, ne tam tas kibiras skirtas.

Nu kolegos žmona kaiptik su minėta troike (E46, 3.0i su smg) tai
konkrečiai žiemą niekur nepravažiuodavo, padangos normalios. Bet ten
gali būt kad sužeminta kažkiek buvo, tai tas irgi jaučiu įtakos turėjo,
dar variklis galingas, betkur gazą vos vos spust ir skersuojasi,
kontrolė įsijungia, bet pampersas jau apytirštis... Kaip jau sakiau - A6
quattro visus nesusipratimus išgydė, apsipatenkinus iki negalėjimo,
visur pravažiuoja kur su troike net nesvajodavo :D

> BMW iX'as IMHO jau biskį kita mašina, ir vairuosis važiuos ne kaip
> RWD....

Nu pasak rusų autorevue ar kaip ten, tai fun'o daugiau pas 5er xdrive
nei pas A6 quattro, nes tipo benvas ten kažkiek daugiau procentų torko į
galą duoda, kai pas audzi vienodai. Nu kažkas tokio. Naujesnis audi
torsenas ten berods jau irgi daugiau į galą galios duoda, bet čia nuo
2008 metų tik, atrodo.

O kad ten S80 kažkaip geriau su pravažumu, tai ką aš žinau, na
> gal kažkiek....bet vis tiek, esminis momentas - padangos.
> O šiaip, kaip ir normalios to xDrive sąnaudos....
> http://www.autoweek.nl/auto/46605/bmw-525d-xdrive-touring

Nu matai - variklis ratus spaudžia, reiškia geriau kabina, gi į
žiguliukus irgi smėlio maišą bagažinėn įsimesdavo senovėj... O ir šiaip,
kai varančius ratus gali sukiot - žymiai daugiau šansų išsikapstyt. Tai
man bent teoriškai viskas aišku, ką rodo ir kelių žmonių praktika :F Dėl
sąnaudų tai jo, visai busė bb, spritmonitor rašo kad 8.03 vidutinės.
Mieste aišku gausis 11+, su mechanine A4 aišku tilptum į kokius 8-9
turbūt. Man bnv vien dėl variklio garso patinka, lygiai, tyliai dirba,
TDI kažkaip triukšmingi ganėtinai. Belieka sunkiausias darbas - žmoną
įkalbint kad benvas visgi ne banditų mašina :DDD