Tema: Re: Audi A4 (b8) avant 2008m ->
Autorius: spakainas
Data: 2013-07-31 11:59:09
Bandyta 2009 (naujesnė) A6 tai lyg ir normaliai viskas.
Blet, tai tikrai ten taip xujiovai pas jas? A6 nelabai noriu, nes
didoka, quattro tik su dideliais varikliais, sąnaudos nebedžiugins.
Galvojau apie A4 nuo 2008 universalą, quattro 125 kw dyzelį. Bet reiks
patestdraivint tokiu atveju, kažkaip maniau kad viskas ten turėtų būt
zjb. Nes pvz koks superbas su tuo varikliu tai tikrai neblogai
padarytas, tik kad jo išvaizda man biškį meh, ir viduj norisi audi kokybės.