Tema: Re: Audi A6 2.5 TDI 1995m remontas
Autorius: Tom
Data: 2012-08-06 15:32:45
Pas mane ta pati problema, keiciau ir zvakes ir dejau visokius kuro voztuvus
niekas nepadejo, jei zvakemis pakaitini ilgiau tai kuriasi gerai. Tai kad
padariau isvada kad kompresijos truksta (tiesa jos nematavau). O kadangi
dabar vasara tai problemos kaip ir nera o rudeni reiks pamastyti kaip
patobulinti temperaturos davikli. Kad esant temperaturai apie nuli kompas
itartu dideli minusa ir kaitintu zvakes ilgai.