Tema: Re: Audi A6 2.5 TDI 1995m remontas
Autorius: Kurmis
Data: 2012-07-31 22:20:35
Labas, jei nesudetinga, faletum apie zvakiu valdyma ka nors papasakot, nes
kazkaip susiduriau su dviprasmybem, japonai sildo zvakes dzin koks oras ir
t.t. tik skiriasi pacio kaitinimo trukme. kaip su vokiskom? konkreciu atveju
mane irgi domina A6 2,5 tdi C4 kebule, ar ten siltuoje metu laiku vyksta
koks procesas ar mane klaidina, teigdami kad net neturi sildyti kol ner
minuso.