Tema: Re: Patarimo del A6
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-07-09 23:38:28
Ne entuziazmas, tiesiog noriu kad tas daiktas ten įkištas nenusibaigtu.
Visgi iš šroto vienas gal veiks ir amžinai, o kitas nugaiš po pusmečio.
Šiaip nemačiau aš jo pigaus, šrotinis realiai radau už 650, servise jie
susiduria su jais dažniau, tai sakė 500-700, tai manau geriau iškart
dvigubai susimokėt :) Bent aš pažiūrėjęs į jį neatskiriu būklės..
Rasi už 200Lt? Paimk, atsiūsk, dar navaro primesiu, ryt iki 11 val. galiu
užsakyma atšaukt
Šian tris laužai sakė maždaug "jei gausim - 600"..