Tema: Re: Patarimo del A6
Autorius: cD-r0m
Data: 2012-07-07 14:12:48
Bent motoras nekainuos pusės mašinos :)

Manau kad reik po metų padiskutuot apie tai, kai išlys kas nors, kol kas
nieko rimtai blogo nematyt..

Vairas vage nebuvo įprogramintas, antenos laido neieškojau, nes radijos
retai klausau, drato pakako, liko viena nesamonė, kurios TA nepastebėjo -
gale rūkas kitoj pusėj, bet panašu, kad persidės lempa be problemos..