Tema: Re: A4 2.0 FSI 2003m. automatas.
Autorius: kastisv
Data: 2012-03-28 23:46:22
:) apie ka pasigirt? cia greiciausiai pasigyriai pats kad kopustas ant
peciu...
jei skaityt moki, tai interesantui aiskiai parasiau kad jei nori nepigios ir
geros auto, tai gal ir parduociau. interesantas zmogus galvotas ( ne toks
kaip patsai), atrase i privata.
o kad cia tu kazka neaiskaus paklausiai apie sanaudas ir kaina, tai as tau
ir parasiau kaip paklausiai...  pilni autopliuso skelbimai tokiu audiniu
kaip mano ir uz pigiai. taigi as tau padet negaliu.