Tema: Re: A4 2.0 FSI 2003m. automatas.
Autorius: wayfarer
Data: 2012-03-28 01:04:15
tebunie variatorius. kaip pavadinsi - nepagadinsi :).
kazkur forume radau kad labai sudetinga, komplikuota pakaba ju?

dyzeliai nedomina, nes neplanuoju tiek daug vazinet, be to UK benzas
pigesnis nei dyzelis, taip kad man niekaip neapsimoka :)

idomu buvo tik tiek, kad pagal skaiciukus, tas 2.0FSI varijantas labai
ekonomiskas. bet jei sakot geriau honda, pasiliksiu prie hondos
kiek zinau, ji kietesne, bet pakaba labai gera.

"Samirua"  wrote in message news:jksc6i$hvk$1@trimpas.omnitel.net...

Variatorius ten, ne automatas