Tema: Re: Q:Salono filtro korpusas
Autorius: Ziogas
Data: 2011-12-19 19:21:23
> man atrodo budavo tik su kondishenu kur eina variantai ... ant ceskiu bent
> jau taip yr...

Del kondicionieriaus visiskai nebutinai. Tikimybe didesne, kad jei yra
kondicionierius, tai bus salono filtras, bet tai nera butina salyga.

Aiskinai gerai, bet cia tavo pasnekovai nieko nesuprasdavo arba tingedavo
eiti paziureti.
Taigi dabar turi du pasirinkimo variantus.
1. Pats realiausias. Perki is sroto naudota. Tik cia turesi nepatingeti,
nuvaziuoti i vieta ir pirstu parodyti, kokios tau detales reikia.
Salono filtrai yra dvieju tipu. Vienas tipas buvo iki 06/'93, ir jis yra
gerokai brangesnis (~50Lt), nes yra plastmasiniame reme. Antras tipas buvo
nuo 07/'93 ir jis yra gerokai pigesnis (~20Lt), nes yra be plastmasinio
remo. Nors tie du filtru tipai yra panasus, bet viena vietoje kito neidesi.
Atitinkamai skiriasi ir filtru loveliai, bet lovelio tvirtinimas prie kebulo
yra tas pats. Todel as siulau ieskoti lovelio nuo 07/'93. Ir filtras bus
pigesnis, ir loveli lengviau rasi, nes '94-'95 metu tai praktiskai jau visos
buvo su salono filtrais, o senesnes ne visos.
2. Variantas tinginiams. Egzistuoja gatavi komplektai tokiems atvejams, kaip
tavo. www.dagas.lt Knecht LAG12. Kaina 122Lt. Bet tada galesi deti tik
Knecht LA12 (36Lt) salono filtra, kitu gamintoju nelabai tinka.

P.S. idedu nuotrauka lovelio iki 06/'93. Rodyklemis pazymejau tokio lovelio
isskirtinius bruozus. Lovelyje nuo 07/'93 vietoje tu fiksatoriu yra lygus
paaukstintas bortelis per visa lovelio perimetra.