Tema: Re: Q:Salono filtro korpusas
Autorius: viskas.bus.gerai
Data: 2011-12-19 13:40:58
Ziogas wrote:
>   sakyciau atviksciai, kad
> dazniausiai budavo.
> Kas dabar pas tave masinoje yra :
> 1. Variantas be salono filtro, tokiu atveju yra kvadratines oro paemimo
> groteles, matmenys mazdaug 15*15cm.
> 2. Variantas su salono filtru, tokiu atveju yra toks piltuvo formos lovys be
> groteliu, matmenys mazdaug 15*30cm
Variantas Nr. 1.
Man reikia būtent to piltuvo formos lovio, jis kiek issiaiskinau statosi
vietoje tu groteliu. Nu kiek skambinau taip ir aiskinau, kad reikia
salono filtro korpuso, pas mane sakau groteles po kapotu, reikia kur
vietoje ju tokis plastamsinis lovelis filtrui istatyti, nu visi lyg
suprasdavo ir sakydavo ne tikrai netrueime. Kad retai budavo pats
sugalvojau ar pas rusu forume perskaiciau lyg kazkur.