Nezinau kaip ten su tuo AEB yra, bet pas atmosferika ADR jeigu jau tokie simptomai istinka tai 99% kad apsinesusi sudais oro srauto sklende. "MH" <mh@freemail.lt> wrote in message news:j6kl12$mev$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > kalba apie 95 1.8T AEB manuala > > kuri laika meginu kovoti su aukstom laisvom apsukom: tik uzvedus apie puse > minutes buna viskas tvarkoje, po to pakyla iki 1500 rpm stovint, o > vaziuojant 70 km/h laisvu begiu - sokineja nuo 900 iki 1500 rpm, o jei > tiksliau tai nukrenta iki "normos" ir vel pakyla, ir taip nuolat... > dar tiesa, truputi purtosi kartais, bet nemanau, kad tai susije. laikas > zvakes pasikeisti aisku butu. > > VAG-COMas jokiu klaidu nerodo, o is to ka galiu paziuret stovint ir > lyginant su ELSA, nepatinka sitie parodymai: > rpm - 1380-1420 (akivaizdu) > knock sensor cyl 1 - lyg apie 1.420V ir tai yra daugiau nei 0.5V daugiau > nei kituose > kazkoks vienas is lamba zondo parametru (bet apsukos ne tos, kad lyginti > su ELSOS duomenim), taciau kiti normoje > MAFo spausdamas iki dugno netikrinau > > dar del purtymosi - misfire counterio funkcijos nera > > zarnos vizualiai nekiauros, laidu kontaktai visur grazus > > kelis kartus meginau valyti droselines sklendes mechanizma, bet nenuemes, > nes dar neturiu naujos tarpines - efektas trumpalaikis (iki keliu minuciu) > adaptacija su VAG-COMu nepavyksta, taciau kompas rodo, kad ADP.OK kuomet > leidziu paciam adaptuotis ijunges degima (kelis milimetrus pavaziuoja ta > sklende ir vel uzsidaro) > pastebejau, kad nuemus oro padavimo zarna nuo droselines sklendes > mechanizmo kuomet motoras uzvestas - apsukos daugiau ar maziau > susinormalizuoja, bet vel ja uzdejus - pakyla... tad kilo mintis (jei tai > is viso imanoma), kad droselines sklendes motoriukas nenugali spaudimo nuo > turbinos, todel sklende prasiveria ir del to kyla apsukos... bet cia jau > desperatiskos idejos matyt :) > > gal turite kokiu patarimu ka dar ir kaip patikrinti? siaip itariu, kad > tureciau ieskoti naujo... ta prasme kito droselines sklendes machanizmo... > > MH >