nu ant laisvų tai turba tikrai nieko nepučia.... On 10/06/2011 07:29 PM, MH wrote: > Sveiki, > > kalba apie 95 1.8T AEB manuala > > kuri laika meginu kovoti su aukstom laisvom apsukom: tik uzvedus apie puse minutes buna viskas tvarkoje, po to pakyla iki 1500 rpm stovint, o vaziuojant 70 km/h laisvu begiu - sokineja nuo 900 iki 1500 rpm, o jei tiksliau tai nukrenta iki "normos" ir vel pakyla, ir taip nuolat... > dar tiesa, truputi purtosi kartais, bet nemanau, kad tai susije. laikas zvakes pasikeisti aisku butu. > > VAG-COMas jokiu klaidu nerodo, o is to ka galiu paziuret stovint ir lyginant su ELSA, nepatinka sitie parodymai: > rpm - 1380-1420 (akivaizdu) > knock sensor cyl 1 - lyg apie 1.420V ir tai yra daugiau nei 0.5V daugiau nei kituose > kazkoks vienas is lamba zondo parametru (bet apsukos ne tos, kad lyginti su ELSOS duomenim), taciau kiti normoje > MAFo spausdamas iki dugno netikrinau > > dar del purtymosi - misfire counterio funkcijos nera > > zarnos vizualiai nekiauros, laidu kontaktai visur grazus > > kelis kartus meginau valyti droselines sklendes mechanizma, bet nenuemes, nes dar neturiu naujos tarpines - efektas trumpalaikis (iki keliu minuciu) > adaptacija su VAG-COMu nepavyksta, taciau kompas rodo, kad ADP.OK kuomet leidziu paciam adaptuotis ijunges degima (kelis milimetrus pavaziuoja ta sklende ir vel uzsidaro) > pastebejau, kad nuemus oro padavimo zarna nuo droselines sklendes mechanizmo kuomet motoras uzvestas - apsukos daugiau ar maziau susinormalizuoja, bet vel ja uzdejus - pakyla... tad kilo mintis (jei tai is viso imanoma), kad droselines sklendes motoriukas nenugali spaudimo nuo turbinos, todel sklende prasiveria ir del to kyla apsukos... bet cia jau desperatiskos idejos matyt :) > > gal turite kokiu patarimu ka dar ir kaip patikrinti? siaip itariu, kad tureciau ieskoti naujo... ta prasme kito droselines sklendes machanizmo... > > MH >