Tema: Re: Audi A6 96 TDI greiciu deze.
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-10-06 14:04:11
lengviausia keitimo būdu. Tikrai prisimenu vieną golfą trečią kuris taip
darė pas pažystamą meistrą, tai baigėsi pakeitus visą sankabą, diską ir
diskatorių. Kažkas ten pavargę buvo. Nes nu tu pats pagalvok, kai mašina
stovi ir išmini sankabą dėžėj turi _niekas_ nesisukt. kadangi džeržgia -
tai nu hmmm.....