Tema: Re: Audi A6 96 TDI greiciu deze.
Autorius: Uu
Data: 2011-10-06 11:50:49
On 2011.10.06 10:45, Tom wrote:
> Jei tai kaltas sinchronizatorius ar galima vazineti (man problemu nesudaro
> siek tiek lukterti ismynus sankaba), ar jis nesubires, ir po to tek visos
> greiciu dezes jieskoti? Nes kiek zinau tai siasiabege gan brangi.

Na, kiekvieną kartą, kai jungi ir pasigirsta "grrr", rizikuoji jog
nuskils gabalas dantračio. Gal nenuskils dar 10 metų. O gal jau nuskilo,
ir dabar plaukioja metalo gabalai po dėžę. Ir kada nors nuskilęs
geležgalys pateks tarp kitų pavarų dėžės dantračių ir blogiausiu atveju
skils pavarų dėžės korpusas. Rezultate šią pavarų dėžę teks išmest ir
ieškot kitos.

Taigi rizika, kad dėžė toliau važinėjant subyrės ir bus neberemontuojama
- yra ir nemaža. Įvertink, kokia kitos dėžės kaina (ir ar ją gautum
atsiradus poreikiui). Palygink su planuojama remonto kaina ir nuspręsk -
rizikuot ar remontuot dabar :)

Tiesa, pavarų dėžės remonto nepatikėčiau patiems pigiausiems meistrams.
Geriau jau brangiau, bet kad su garantija ir rekomendacijomis.