Tema: Re: Gal kas kristolini rutuli turi po ranka del vairo stiprintuvo
Autorius: W. Adamkievicz
Data: 2011-07-01 08:37:42
vairo kolonele ir siurblys pas A4 yra "liga", retai kas jas turi o jeigu
turi tai kaina gali nedziuginti
taigi kristolinis rutulys sako kad vairo kolonele, nes kaip tik pas mane yra
tokia gera ir atliekama.

Kiek domejausi tai is ~20 apskambintu turėjo vienas ir norejo 500, paskui
dar snekejau su vienu veikeju, tas porino kad kaina 600 uz restauruota,
jeigu grazini sena.

Mano kaina 400

Siurblys kadangi tinka nuo anglu, nors ir "xadaviakas" bet yra pigesnis:
~100 Lt

wolk_er baranka jahu.kom, veiksmas ant wilno