isvadose supratau, jei netiketai reikia pagreicio tiesiog kickdown, jei turi laiko tai galima ir burbula ikalti i S. "dzonis" <nke230@one.lt> wrote in message news:impumg$qve$1@trimpas.omnitel.net... > Na pastoviai su S vazinet - tai nieko gero pastoviai aukstus sukius > palaiko, jei situacija netiketa tai kickdownini ir tiek ziniu. As ta S > naudoju pvz uzmiestyje ,kai reikia prisivijus pavaziuoti is paskos, kol > randi tarpa aplenkti. > Tada nereikia kickdowno kalti - dezes ju nelabai megsta :) Prisiveji > ,ijungi S, aplenki - isjungi. > > > > "Robertas" wrote in message news:impgsu$3ce$1@trimpas.omnitel.net... > > aisku, aciu uz pagalba... > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:impfa4$at$1@trimpas.omnitel.net... >> tai ji galima ir pastoviai laikyt ijungta. Bet IMHO jei jau kikdownini, >> tai px kas ten ijungta :) >> >> On 03/28/2011 09:43 AM, Robertas wrote: >>> tai gaunasi jei jau numynei iki galo (kickdown), tai cher tas dar sport >>> pades? am, o kickdown kartais nejungia S rezimo..? bet jei zinai kad >>> reikes >>> gerai uzmint, tai verta permest i S ar ne? >>> >>> >>> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >>> news:impb0j$o93$1@trimpas.omnitel.net... >>>> kompe, galima. Aplenkt abejoju ar pades, jei ir taip numynes iki dugno >>>> >>>> >>>> On 03/28/2011 08:23 AM, Robertas wrote: >>>>> Sveiki. >>>>> >>>>> ar galima vaziuojant automatu D padetyje perjungti i S rezima (kad ir >>>>> pvz >>>>> lenkimo metu ar bet kada kai reik isprievartaut varikli)? o tas S >>>>> rezimas >>>>> jis mechaniskai deze perjungineja kitaip ar tik kompe parametrus >>>>> keicia? >>>>> >>>>> karutis: A4 132KW Q 2002 >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> >