Na pastoviai su S vazinet - tai nieko gero pastoviai aukstus sukius palaiko, jei situacija netiketa tai kickdownini ir tiek ziniu. As ta S naudoju pvz uzmiestyje ,kai reikia prisivijus pavaziuoti is paskos, kol randi tarpa aplenkti. Tada nereikia kickdowno kalti - dezes ju nelabai megsta :) Prisiveji ,ijungi S, aplenki - isjungi. "Robertas" wrote in message news:impgsu$3ce$1@trimpas.omnitel.net... aisku, aciu uz pagalba... "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:impfa4$at$1@trimpas.omnitel.net... > tai ji galima ir pastoviai laikyt ijungta. Bet IMHO jei jau kikdownini, > tai px kas ten ijungta :) > > On 03/28/2011 09:43 AM, Robertas wrote: >> tai gaunasi jei jau numynei iki galo (kickdown), tai cher tas dar sport >> pades? am, o kickdown kartais nejungia S rezimo..? bet jei zinai kad >> reikes >> gerai uzmint, tai verta permest i S ar ne? >> >> >> "Dainiushas"<skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:impb0j$o93$1@trimpas.omnitel.net... >>> kompe, galima. Aplenkt abejoju ar pades, jei ir taip numynes iki dugno >>> >>> >>> On 03/28/2011 08:23 AM, Robertas wrote: >>>> Sveiki. >>>> >>>> ar galima vaziuojant automatu D padetyje perjungti i S rezima (kad ir >>>> pvz >>>> lenkimo metu ar bet kada kai reik isprievartaut varikli)? o tas S >>>> rezimas >>>> jis mechaniskai deze perjungineja kitaip ar tik kompe parametrus >>>> keicia? >>>> >>>> karutis: A4 132KW Q 2002 >>>> >>>> >>> >> >> >