Rekomenduoju parsisiusti Bentley Publishers manuala, geresnioAudi 80/90/Coupe ko gero nera (ypac kai eina kalba apie 7a varikli :) "Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message news:ik5jho$imv$1@trimpas.omnitel.net... > Pas mane jokios tokios "saibos" nebuvo, bet gali būti, kad pamesta prieš > mane. Diržas ir prieš perrinkimą dalis jo sukosi ore, bet galvos nelietė > (trūko apie 1 mm). Po mano perrinkimo diržas pasislinko tą 1 mm, ir > dabar galvą liečia. > Gal kas žinot, ar 7A motore eina kokia nors šaiba prieš dedant škivą? > Man toks jausmas, kad apatinis škivas kitų skriemulių atžvilgiu stovi > šiek tiek arčiau motoro, ko pasekoje diržas nuvažiuoja. Juk vienintelis > apatinis skriemulys (škivas) turi šoninės briaunas, dėl kurių diržas > negali niekur pabėgti. Viršutinis skriemulys, pompa ir guolis - visi jie > be briaunų - diržas kaip nori taip eina. > > Mano turimoj Etkoj nieko aiškaus nesimato (ten brėžiniai visai nuo kito > motoro net eina) > > Dex > > 2011.02.24 14:23, Eciffo rašė: >> Man kadaise kreivarankiai keisdami dirza Preliudui pamete kreipianciaja >> "saiba" kuri maunas ant alkuninio. >> 1/3 dirzo sukosi ore. >> "Uu" <moo@bla.com> wrote in message >> news:ik590c$usd$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na tai kazkur kreiva. Galbut imanoma, kad dirzas nekokybiskas, bet cia >>> jau mazai tiketinas variantas. As pirma tikrinciau itempimo guoli - gal >>> pasiskersaves. >>> >>> Paciam kiek teko keistis tuos dirzus, tai ore nebudavo ir tuo labiau >>> nesitrindavo i apsaugas. Nes jei trinasi - tai tikrai nebegerai. >>>