Tema: Re: prasukta kuro kamscio spynele
Autorius: Robertas
Data: 2010-12-06 10:14:22
dariau taip.. kisau smailu atsuktuva tarp cilindro ir virsutines plastasines
kamscio dalies, lenkdamas i apacia per kelis bandymus isroviau cilindra is
kamscio. tada su replem suspaudes vidine ir isorine dalis (repliu viena ausi
kisau vietoj cilindro, kita spaudziau "is lauko" ) elementariai atsukau.
greita ir paparasta. pas avarinius spynu atidarinetojus kaina nuo 50lt net
jei nuvaziuoji pas juos i dirbtuves. papasakojau smulkiai jei kam tektu
lupti.