Tema: Re: prasukta kuro kamscio spynele
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-12-05 01:57:29
Alternatyva dabar dar kisti smailesnį atsuktuvą iki pat galo (tokiam gylyje
kaip rakto pats galas), nes tas cilindras veikia neleisdamas raktui suktis,
o rakto galas suka gale esančią detalę.
Jei nesigauna, su kokiom replėm iškrapštyk cilindrą, negadinant kamščio ir
gale rasi ką pasukt.
Tada aš nuvežčiau kur spynas tvarko, tai į tą patį pagal raktą sumontuos
naują cilindrą (cilindrai bulkiniai apie 25Lt+darbai). Bent jau spyninėj
prie ozo ir gelvonų sankryžos..
Pastebėjimas, kad tas kamštis tavo benzą apsaugojo :D