Tema: Re: 2.5TDI 96m pakaitinimo zvakes
Autorius: Tom
Data: 2010-12-02 13:47:37
pas mane Hightech 760A kokios talpos nezinau speju apie 90Ah
aisku jau labai senas nes is vokieciu atvaziavo su tokiu ir jau 4 metai kaip
eksploatuoju.
Nebera jis jau toks geras, nes buvo labai jau gadinamas praeita ziema
(neveike pakaitinimo zvakes), tai siems salciams teko jau zvakes pakeisti.
Nors sunkiai bet dar uzsikuriu prie -15C.