Tema: Re: 2.5TDI 96m pakaitinimo zvakes
Autorius: Andzej
Data: 2010-12-02 12:01:42
Sveiki, turejau ir as tokia problema, kol pries sia ziema neisigijau gera
akuma. Pries tai stovejo kazkos "ale geras" moll 70 Ah (~540 A), kaip man
pasake spec parduotuveje (tada nieko nekirtau akumuose). Si syk pirkdamas
suzinojau kuom gali buti geras akumas ir pataikiau, uzsikuria mano senute
2.5 tdi 85 kw kaip bitute. Kreteriju pagal kuri rinkausi akumas - pradinis
sukimo momentas. Kuom jis didesnis, tuo geriau, antras parametras, kad
akumas itilptu po sedine (ismatavimai). Nusipirkau banneri 80 Ah, pradinis
sukimo galia 780 A.

Andzej