Tema: Re: audi tt
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-02-22 21:25:27
shitai, Tautvydai.....davai padarom bajeri, ka? Tu neatsakineji i mano postus, o ash i tavo? Zhinok realiai uzhpiso mane tavo vaiku darzhelis su vaikishkom "abydom". Net galiu oficialiai parashyt, kad Typer'as yra geriau uzh 118d. Nors ne, galiu dar daugiau - kas belen koks civikas geresnis uzh belenkoki 1er! Tinka?

--
Dainius