Tema: Re: audi tt
Autorius: Tutis
Data: 2009-02-22 18:43:49
Mes dviese su kolega nusipirkom tokius pacius, beje numeriai irgi vienodi
skiriasi tik viena raide.

Man tavo nuomone neidomi :) As audi tai savo draugei planuoju pirkti, o
butent sitas variantas tai ir gera varikli turi.

Man idomu ka Dainius atsakys, gal cia pas ji del aukstos temperaturos.
Buvo daug diskusiju, va viena pamenu, kad jam geriau 118d nei civic type R
ir dar turbut daug panasiu yra buve...