Metu nepasakei Subaru ir kokia deze. Mechanikoje centrinis difas su viskoblokuote, automatuose alektronika dezeje. Pasiziurek pridedamus paveiksliukus, manau viskas aiskiai parodyta kur Subaru mato savo pliusus http://www.drive.subaru.com/Win09/Win09_ItsWhatMakes.htm "Robertas" <SSS@Ffff.ly> wrote in message news:hosa3k$226$1@trimpas.omnitel.net... > zodziu A6 Q, A4 Q, passat b5.5 4motion (metai nuo 2000 iki 2005m) > centrinis difas torsen (mechaninis sukimo momento paskirstymas), galas ir > priekis laisvi difai > kas "blokuoja laisvus difus?? tipo ESP?? > > Bora > centrinis difas Haldex (elektronine visko mova), galas ir priekis laisvi > difai > blogiau negu Q??? > > Subaru AWD > o kaip yra su situo? centrinis torsen, priekis ir galas torsen??? > > > > > > > "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message > news:hos39p$n74$1@trimpas.omnitel.net... >> subaru awd labiau i bekele orientuota. >> >> pas b5 pasata su a4 - vairavimui kelyje. pas bora - visko mova >> elektronine (haldex) irgi bekelej nekas. >> >> -- >> T >> >> "Robertas" <SSS@Ffff.ly> wrote in message >> news:hoqstq$v6e$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki >>> >>> Mane domina pravazumas ir eksploatacijos kaina, na ir dinamika palyginus >>> su >>> kitom AWD sistemom. >>> Metai nuo 2000m. iki 2005m(A6, A4, Passat, Bora,...) Degalai: Aliejus >>> >>> Zodziu paziurejus sita filmuka tai 4motion atsilieka nuo Subaru awd, bet >>> neradau kad butu palyginta su Q >>> http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw >>> >>> >>> > >