Tema: Re: QUATTRO vs kitos AWD
Autorius: Robertas
Data: 2010-03-30 10:43:48
zodziu A6 Q, A4 Q, passat b5.5 4motion (metai nuo 2000 iki 2005m)
centrinis difas torsen (mechaninis sukimo momento paskirstymas), galas ir
priekis laisvi difai
kas "blokuoja laisvus difus?? tipo ESP??

Bora
centrinis difas Haldex (elektronine visko mova), galas ir priekis laisvi
difai
blogiau negu Q???

Subaru AWD
o kaip yra su situo? centrinis torsen, priekis ir galas torsen???