Tema: Re: Ideja fix
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-01-03 19:41:37
nelabai tų zinių pas mane, bet tamsta uzsiimat mazochizmu imho
variklis afygienas, su sąlyga Castrol 0w30
dėl dėžės nepasakysiu, pas mane mechnika buvo  

-- 
'(oo)'


"Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message news:hhqend$aa6$1@trimpas.omnitel.net...
> Buvo tokia istorija su tuo multitronic- uze guolis, daviau savo meistrams 
> (jie furas remontuoja) ji pakeisti. Jie rado laisvuma priekiniam 
> diferenciale, isarde satelitu dezute, laisvumas buvo is kazkur giliau, skele 
> deze, pamate du velenus ir grandine, bet laisvumas vis tiek buvo. Tada vyrai 
> skele grandine ? Nesu tikras, gerai neatsimenu. Zodziu pasiaiskinus, 
> pasirode, kad taip turi buti. Tada reikejo viska atgal sudeti, sudejo ir 
> tepalo uzpyle, tik blogai vaziavo po to. Issiaaiskinau, kad tik Juta Kaune 
> ji moka uzpilti (1,5metu atgal), per diena uzpyle ir pradejo masina vel 
> gerai vaziuoti. Zodziu po to dar guoli pakeite ir pradejo vaziuoti dar 
> geriau. Moralas (pries 1,5 metu)- Jutoj tik dezes keitimas ~22 000 lt; 
> Daivanta- remontas nuo 7 000 lt, deze is po tilto ~6 500 lt. Va ir 
> skaiciuoji zmogus. Kitas dalykas variklis- keliu, kaip as manau, normaliu 
> meistru nuomone apie varikli buvo isskirtinai neigiama (patvarumas, 
> ilgaamziskumas, etc.). Kadangi auto labai smagi vaziuoti vasara, nors 
> naudoju ir ziema, kaina jau senai prasilenke su pigiai pirkta is USA, norisi 
> dar su ja pasivazineti. Tai tas draugas , kur B4 coupe buvo uztiuningaves i 
> traktioriu, pasiule varianta. Klausiu jusu nuomones, nes matau, jog ziniu 
> turite daug, idomus argumentai.
> "kewle migyje" <??@??.tbc> wrote in message 
> news:hhqa5f$600$1@trimpas.omnitel.net...
>> turėjau auto su tuo varikliu
>> bora, rinkta Wolfsburge 2001, ėmiau nuo zero
>> mano manymu, iki siol vienas tobuliausių  matarų, tik tepalo gero prašė
>>
>> su Multitronicu būdavo bajerių.... atvaziok į Audi centrą, pazės. tai 
>> geeriau, nei kaimui parduoti.
>>
>> -- 
>> '(oo)'
>>
>>
>> "Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message 
>> news:hhq8be$4i4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> tikrai 100 000 km, nes pats is Amerikes plukdziausi, pats carfaxa 
>>> tikrinau
>>> ir t.t. Del to viskas ok.
>>> "kewle migyje" <??@??.tbc> wrote in message
>>> news:hhq0or$up4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>o nuvažiuota tikrai tik 100 kkm ar bbz kiek plius šimtas ?
>>>>
>>>> -- 
>>>> '(oo)'
>>>>
>>>>
>>>> "Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message
>>>> news:hho80u$ka$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Cia tokia minti gvildenu: turiu A4 Cabrio 1,8 turbo ir dar variatorius.
>>>>> Nuvaziuota jau visas 100 000 km. Visi kaimo sviesuoliai sako, kad
>>>>> variklis
>>>>> ir deze uz kokiu 20-30 tkm turetu linkti. Baisu biski. Radau varianta
>>>>> nupirkti is anglu audi a4 20tdi be galines dalies uz kokius juokingus
>>>>> 1800
>>>>> eur. Dabar demesio klausimas: kiek galeciau gauti uz gera varikli su
>>>>> variatorium (viskas veikia), jei pabandyciau padaryti downgrade? Ar yra
>>>>> poreikis (paklausa)? kiek domejausi, tai remontas nuo 5000 lt
>>>>> variatoriaus,
>>>>> tai jei visa komplekta parduodi, gauni juokingus 8000 lt ir iseini ant
>>>>> savu?
>>>>> Kadangi su salyga, kad tuoj mirs masinyte, kilometrus riboju, kartais i
>>>>> valdiska sedu, bet vistiek kokius 60 000 km per metelius isuku. Tai
>>>>> dyzeliuks kaip ir logiska alternatyva i Palanga savaitgali pupyciu
>>>>> papigiai
>>>>> nuvaziuoti pakalbinti:) Pizdavokit i sveikata, bet Dainiusho komentaras
>>>>> butinas. Klausimas rimtas. Aciu.
>>>>>
>>> 
>