nelabai tų zinių pas mane, bet tamsta uzsiimat mazochizmu imho variklis afygienas, su sąlyga Castrol 0w30 dėl dėžės nepasakysiu, pas mane mechnika buvo -- '(oo)' "Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message news:hhqend$aa6$1@trimpas.omnitel.net... > Buvo tokia istorija su tuo multitronic- uze guolis, daviau savo meistrams > (jie furas remontuoja) ji pakeisti. Jie rado laisvuma priekiniam > diferenciale, isarde satelitu dezute, laisvumas buvo is kazkur giliau, skele > deze, pamate du velenus ir grandine, bet laisvumas vis tiek buvo. Tada vyrai > skele grandine ? Nesu tikras, gerai neatsimenu. Zodziu pasiaiskinus, > pasirode, kad taip turi buti. Tada reikejo viska atgal sudeti, sudejo ir > tepalo uzpyle, tik blogai vaziavo po to. Issiaaiskinau, kad tik Juta Kaune > ji moka uzpilti (1,5metu atgal), per diena uzpyle ir pradejo masina vel > gerai vaziuoti. Zodziu po to dar guoli pakeite ir pradejo vaziuoti dar > geriau. Moralas (pries 1,5 metu)- Jutoj tik dezes keitimas ~22 000 lt; > Daivanta- remontas nuo 7 000 lt, deze is po tilto ~6 500 lt. Va ir > skaiciuoji zmogus. Kitas dalykas variklis- keliu, kaip as manau, normaliu > meistru nuomone apie varikli buvo isskirtinai neigiama (patvarumas, > ilgaamziskumas, etc.). Kadangi auto labai smagi vaziuoti vasara, nors > naudoju ir ziema, kaina jau senai prasilenke su pigiai pirkta is USA, norisi > dar su ja pasivazineti. Tai tas draugas , kur B4 coupe buvo uztiuningaves i > traktioriu, pasiule varianta. Klausiu jusu nuomones, nes matau, jog ziniu > turite daug, idomus argumentai. > "kewle migyje" <??@??.tbc> wrote in message > news:hhqa5f$600$1@trimpas.omnitel.net... >> turėjau auto su tuo varikliu >> bora, rinkta Wolfsburge 2001, ėmiau nuo zero >> mano manymu, iki siol vienas tobuliausių matarų, tik tepalo gero prašė >> >> su Multitronicu būdavo bajerių.... atvaziok į Audi centrą, pazės. tai >> geeriau, nei kaimui parduoti. >> >> -- >> '(oo)' >> >> >> "Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message >> news:hhq8be$4i4$1@trimpas.omnitel.net... >>> tikrai 100 000 km, nes pats is Amerikes plukdziausi, pats carfaxa >>> tikrinau >>> ir t.t. Del to viskas ok. >>> "kewle migyje" <??@??.tbc> wrote in message >>> news:hhq0or$up4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o nuvažiuota tikrai tik 100 kkm ar bbz kiek plius šimtas ? >>>> >>>> -- >>>> '(oo)' >>>> >>>> >>>> "Gailestis" <gailestis@gmail.com> wrote in message >>>> news:hho80u$ka$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Cia tokia minti gvildenu: turiu A4 Cabrio 1,8 turbo ir dar variatorius. >>>>> Nuvaziuota jau visas 100 000 km. Visi kaimo sviesuoliai sako, kad >>>>> variklis >>>>> ir deze uz kokiu 20-30 tkm turetu linkti. Baisu biski. Radau varianta >>>>> nupirkti is anglu audi a4 20tdi be galines dalies uz kokius juokingus >>>>> 1800 >>>>> eur. Dabar demesio klausimas: kiek galeciau gauti uz gera varikli su >>>>> variatorium (viskas veikia), jei pabandyciau padaryti downgrade? Ar yra >>>>> poreikis (paklausa)? kiek domejausi, tai remontas nuo 5000 lt >>>>> variatoriaus, >>>>> tai jei visa komplekta parduodi, gauni juokingus 8000 lt ir iseini ant >>>>> savu? >>>>> Kadangi su salyga, kad tuoj mirs masinyte, kilometrus riboju, kartais i >>>>> valdiska sedu, bet vistiek kokius 60 000 km per metelius isuku. Tai >>>>> dyzeliuks kaip ir logiska alternatyva i Palanga savaitgali pupyciu >>>>> papigiai >>>>> nuvaziuoti pakalbinti:) Pizdavokit i sveikata, bet Dainiusho komentaras >>>>> butinas. Klausimas rimtas. Aciu. >>>>> >>> >