Tema: Re: kiek reikia laiko uzsilti jusu audei?
Autorius: andrius
Data: 2009-02-03 11:29:50
Jus man durnam paaiskinkit, kodel nereikia atsukt maximumo, as visada
temperatura atsuku ant didziausios, o tik oro srauta nedideli padarau, nes
padidinus oro srauta tai jauciasi, kad saltesni ora pucia.

O dar klausimas del vidines cirkuliacijos, ja ijungus tai turetu lyg ir
siltesni ora pust, nes ima is salono ir ji sildo, taciau praktiskai as to
nepajauciu..