Tema: Re: kiek reikia laiko uzsilti jusu audei?
Autorius: Andzej
Data: 2009-02-03 09:49:27
Nesuprantu, kaip 2,5 tdi gali taip greit isilti, sian davaziavau iki darbo
per 20 min, rode 60 laipsniu, shuds... ziema ar vasa sila vienodai...
nusipirkes pagalvojau gal termostatas blogas, bet pasirodo pasiklausinejo,
visos jos tai ilgai sila... bet jei ir termostatas butu blogas, tai
temperatura sokinetu, o pas mane isyla iki 90 ir nei ten nei atgal, tai
normaliai manau..

Andzej