Tema: Re: Del antifrizo ir stabdziu skyscio
Autorius: bomanz
Data: 2010-02-08 22:39:01
SvP wrote:
> Sveiki,
> Kiek ir butent kokio reikia antifrizo kiekio ir kur jo geriau pirkt.
> Maksiminis kazkaip "nedziugina".
> Stabdziu skystis itariu standartas DOT4 ir jo 1 litro turbut tikrai uzteks.
>
> Vilnius
> Honda Accord 2.0 benzas '03 (modelis 03-06m)

NESTE SUPERJÄÄHDYTINNESTE XLC meets or exceeds many performance requirements of
european and other engine builders e.g.:
Audi/VW G 12, G 12+, Bmw/Rover, Daf/Leyland, Daimler/Chrysler, Detroit Diesel,
Deutz, Ford WSS- M97B44-D, Honda, Jaguar, Komatsu, Mack, Man, Opel, Renault,
Scania TB 1451, Seat, Steyr, Suzuki, Skoda.

Informacija kažkodėl nukišta giliai:
http://www.neste.fi/tp_tiedote.aspx?productid=773507&lang=en&productgrp=615&type=tt

3L koncentrato 42Lt, skiedžiant 40/60 gaunam -25'C ir 5.6Lt/litrui. Už tokią
kainą skiesčiau 50/50 ir -37'C. Vis tik globalus atšilimas jaučiasi.