Tema: Re: Del antifrizo ir stabdziu skyscio
Autorius: pjezo
Data: 2010-02-05 19:57:47
tai kad G12 nera is pigiuju ir bet kas jo nepilsto sandeliuke...
bene pigiausias Elite G12
http://www.senukai.lt/irankiai-spynos-furnitura-auto-prekes/automobiliu-prekes/automobiliu-eksploatacines-medziagos/ausinimo-skystis-g12_5.html
arba "FORS"
http://www.viensdu.lt/flypage/automobiliui/ausinimo-skysciai/ausinimo-skystis-fors-g12-red-line-35c-1-kg.html
bet IMHO jei jau pilsi G12 ir pirksi ne is veho, tai bent jau ieskok zinomo gamintojo , mano mineti nera labai zinomi gamintojai...