Tema: Re: Pasiulykit auto
Autorius: Toxis
Data: 2010-02-08 09:10:33
heh, nu o nuo kada 18likinis pilietis ieshko mashinoj kazhko labai gero, ar
praktishko?:) Su salyga, kad apie mashinas berods nieko neishmano (kitaip
nekiltu jo atstovui klausimu newsgrupe) - taigiva ir siulau variantus, bo
matyt dar nemachiau jauno zhmogaus, kuris pazhiurejes I visokias psiaudo
sportines mashinas sakytu, nia, fuj, vat toyota avensis, ar shkoda
roomster - vat chia tai aparatas!