Tema: Re: Pasiulykit auto
Autorius: no_dj
Data: 2010-02-07 20:10:31
O tamsta galetu PACITUOT mano zinute, kur buvo klausiama kazkas pan i "kaip
manote, kokia suma geriausia isleist auto pirkimui"?  Perskaicuai visas savo
zinutes, tikrai nieko pan nerandu. Vienintelis dalykas kurio buvo
klausiama - rekomendacijos automobiliui iki 30000 LT. Kiti papildomi
reikalavimai parasyti pirmoj zinutej.  Ar siaip atsirado poreikis issiliet?