Tema: Re: del sniego nukasimo kieme
Autorius: Lavonas
Data: 2010-02-04 10:39:07
susitari su kaimynais ir skambinejat mentams karts nuo karto. pripezat jiems
visokiu nesamoniu, kad tos masinos jau stovi kokius du metus tenais; tikrai
nesakot, kad stovi tik ziema, stovi visada!; Na o toleu jau fantazijos
reikalas; ash dazneusei pasakau, kad masina gali buti vogta ir po bifki
ishrenginejama ten kur stovi ir blah blah blah;
pasiteisina visada. Mashinos visada dingsta ish ten kur jos man trukdo.

P.S. man nereikia jokiu moralu, kad ash blah blah trukdau mentams dirbti ir
pan :DDDD

"ukw" <ukw@fm.am> wrote in message news:hkdtb0$n28$1@trimpas.omnitel.net...

"a" <a@a.com> wrote in message news:hkdt0p$mg8$1@trimpas.omnitel.net...
> Kas sniega kasa? AП klausiu, kas sniegЮ kasa!?

nu va cia vienam miegamajam Kauno rajone, atsirado skelbimas laiptinej. kita
diena atvare traktorius i uzhpustyta kiema. pasisukinejo. pavale
ishvaziavimo ish to kiemo ir nuvaziavo. daugiau nieko negalejo padaryti,
nes....

....nes visas kiemas net ir vidury dienos uzhgrustas nevaziuojanciu masinu.
pilnai visas kiemas, kokie 40 masinu, kurios stovi visa ziema nejudinamos
(dienos metu kieme kokios 10 masinu tik ishvaziuoja, tiek ir vietu
atsiranda). vasara gi, taip kokios 10 ish ju pajudinamos tik 2 sykius per
sezona, i soda nuvaziuoti.  ir visiems nekilnojamo turto savininkams px.
nors tie patys garsiausiai rekia, kad BLE PIDERASTAI MERAS IR BUBILIUS,
SNIEGO NENUKASA.