Tema: Re: del sniego nukasimo kieme
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-02-04 09:32:43
Tai cia dar niekis, va mano situacija tai topas. Isivaizduokite privaciu
namu rajonas, visi zmogeliukai savo ivaziavimus i kiemus nusikase, pagridini
kelia nusikase segmentiskai (nukastos tos kelio atkarpos pro kuriu namus
praeina). Viskas blizga. Vakar vaziuoju namo per pietus ir ziuriu i mano
kiema isuka taksas ir prisiparkuoja prie mano  vartu, pasirodo islipa
kaimynas per viena sklypa ir paklausia ar galiu cia prisiparkuoti, na
leidziu jam, bet veliau zmona paaiskina, kad jis cia nuolat stato, nes savo
kiema tingi nusikasti. Va tep va buna.