Tema: Re: Del pakaitinio automobilio
Autorius: kewle
Data: 2010-02-02 15:27:38
norėjau panašiai parašyt
tokie nusivylimai dažniausiai pasitaiko nusipirkus PIRMĄ naują automobilį, nesvarbu, kokios markės

o šiaip tai, kaip taisyklė, per garantinį laikotarpį išgaudomi visi bugai ir ramu, vėliau iš esmės eina tik besidėvinčios dalys
Va liūdniausia, kai pvz. dar garantinis auto sustoja ir psio

--
'(oo)'

"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> parašė naujienų pranešime:hk98jt$p7c$1@trimpas.omnitel.net...