Tema: Re: Del pakaitinio automobilio
Autorius: kewle
Data: 2010-02-02 14:46:52
:)
Neoficialus komentaras :

Nelabai gilinaus į šitą reikalą, bet viena ausim  teko girdėt apie tokius atvejus. Beje, "sūrudijo stogas" - gana skambiai pasakyta. Duočiau 99 proc, kad servistai ir šiuo atveju patys pasakė klientui ir parodė rūdeles po priekinio stiklo viršutine sandarinimo guma (ji kažkaip sugeba pratrinti dažus). Kiek man suprantama, tai konstrukcinė klaida. Po sutvarkymo guma dedama jau kitokia.
Kadangi anonimaičio atvejis jau užfiksuotas (na bet tikrai gi nekritinis), siūlyčiau paprastą sprendimą - pasiplanuoti, gal kada mašinos porai dienų nereikės (atostogos, komandiruotė ar pan.) ir būtent tam laikui suderinti laiką servise. Čia gi visiškai nesvarbu, ar po savaitės ar po kelių mėn. tas įvyks.
O su pakaitinėm mašinom pas visus dabar labai ne kas - "suoptimizuota" viskas, kas imanoma.

--
'(oo)'

"Tomas" <nera@mailo.lt> parašė naujienų pranešime:hk8v8l$8ob$1@trimpas.omnitel.net...