Tema: Re: Salygos keliuose?! Siandien jau barsto smeli :)
Autorius: xyx
Data: 2010-02-01 17:47:31
Jis vaziavo -2km/h leciau, as laikiau atstuma tinkama, o man stebeti trukde
busas kuris pasitrauke paskutine sekunde...:)
tetulytes ratai mandriausi katik is saliono, mano navarkes M+S is maximos,
bet protektoriaus pakankamai dar...
Na maza kiek gali buti priezasciu- pasivyti ir stumtelti uztenka akimirksnio
ir keliu km/h skirtumo...