Tema: Re: Kaip laiko gumos?
Autorius: Edo
Data: 2010-01-26 10:22:57
Prieš porą metų važinėjau su Michelin Arctic Alpin (atrodo). Dabar su
Bridgestone Blizzak WS50. Aišku technologijos keičiasi ir nenoriu ant
Michelin stumt, bet neskaitant triukšmingumo visi pliusai Bridgestone
gumoms. Tiek šaltu oru, tiek per atlydžius ar ant šviežiai iškritusio puraus
sniego mašina stabilesnė, negu anksčiau...