Tema: Re: Rusishkas poxuizmas
Autorius: Fla
Data: 2010-01-25 13:54:51
Tipo rusijoj yra istatymas, ipareigojantis zhmones zhiureti durnadezhe,
ir klausyti kokio nors valstybinio-putininio radijotashko? :)) Jau
nekalbant apie isipareigojima neishvykti ish shalies jei turi mashina
ir ji priparkuota public parkavimo vietoje? :))

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"