Tema: Re: Stabdymo jegos reguliatorius
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-01-21 18:03:13
o man tai atrodo, kad pačiuose stabdžiuose kažkas užrūdiję, pagal simptomus. 
Būgnai ten ar diskai?

"monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message 
news:hj9h8d$4k4$1@trimpas.omnitel.net...
> Na as tai jo nekeiciau :) O kiek laiko pries tai nekeistas irgi klausimas. 
> Seip mintis nebloga, reikes pabandyt pakeist, tik kokiu budu ten darosi 
> sita operacija tai nesugalvoju. Tupas ten daiktas stovi, BENDXI elektrinis 
> stabdziu stiprintuvas su ABS, kuris neveikia, nes kazkuris laidas yra 
> nujotas. Tai nagai niesti isoperuot ta lievaka lauk ir isimest paprastus 
> stabdzius be jokiu pribumbasu. Arba kitas variantas persidet BOSH ABS 
> sistema su vakuminiu stiprintuvu, kuri voliojasi nuo vieno reniaus 
> skerdimo, kur kas tobulesne ir geriau veikianti bei maziau elektros 
> prasanti. Teko daryt viena karta tokia operacija, pasidaro gan 
> nesudetingai, tik pasiterst reikia, nes priejimai ne patys geriausi. 
> Zodziu siokiu tokiu rankdarbiu nusimato, tai renkuosi informacija nuo ko 
> cia pradejus kad maziausiai problemu susitikt iseitu.
>
> "Vai" <vai@vai.com> wrote in message 
> news:hj9fil$1v7$1@trimpas.omnitel.net...
>>o ziurek atsilus pasitaisys. Gal stabdziu skystis nekeistas n metu? jis 
>>prisiurbes dregmes uzsalineja. Pedalius ne medinis tokiam salty?
>> "monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message 
>> news:hj9fdb$1m6$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai vat toks itarimas ir yra, kad pastabdzius atgal skystis nebenuteka 
>>> :( Stabdyt stabdo ir net rankinis veikia, bet va kad atgal nepareina tai 
>>> beda.
>>> Reikes kazka mastyt vos tik kiek orai atsals, vistiek auto dabar daugiau 
>>> stovi nei vaziuoja.
>>>
>>> "Vai" <vai@vai.com> wrote in message 
>>> news:hj98t4$n7m$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>o gal tau ne reguliatoriaus beda? gal kalades tiesiog negryzta nuo 
>>>>disku? Nes vaziuojant normaliai jis kaip ir neveikia. Nebent jis 
>>>>skysciui neduoda atgal pareit po stabdziu atleidimo ir galiniai lieka 
>>>>uzspausti. Jei visgi jo beda nauja det arba srote ieskok nuo kuo 
>>>>naujesnes masinos kad kuo maziau apkirmijes butu. As skaitau geriau 
>>>>padaryt kad visiskai galas nestabdytu negu pajungt na priamuju.
>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>> news:hj96ie$jee$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Pamenu nuo ziguliu laiku:
>>>>> arba naujas, arba jei striges meti lauk.
>>>>> galas aishku driftina.
>>>>>
>>>>> "Doxlas" <doxlas@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:hj94pn$gjh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Ishemus visai, galas pradeda stabdyt tik labiau, kas zhiema sukelia 
>>>>>> papildoma automobilio nora driftint.
>>>>>> Esu mates ne automatiniu (nuo galiniu ratu apkrovos), bet 
>>>>>> manualiniu - varzhtuko pagalba galinio stabdzhiu konturo slegio 
>>>>>> reguliatoriu. Tik va susireguliuot reikia akuratnai - prisimenu kai 
>>>>>> DeViLas savo eskortui reguliavosi, tai testas baigesi stogu.
>>>>>>
>>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>>>> news:hj94cm$fvk$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> IMHO arba originalas, arba isimi visai.
>>>>>>>
>>>>>>> "monas" <monazzz@gmail.com> wrote in message 
>>>>>>> news:hj9491$fpr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Taigi manau ne vienam senesio lauzo turetojui yra teke susidurt su 
>>>>>>>> tokia problema, idomu butu suzinot tos problemos budus.
>>>>>>>> Problema: nebeveikia stabdymo jegos reguliatorius (jei kas nezino 
>>>>>>>> cia toks daiktas, kuris pagal galinio tilto apkrova reguliuoja 
>>>>>>>> galiniu ratu stabdymo stipruma). Amzius daro savo ir tas daiktas 
>>>>>>>> pradejo per daug stabdyt, del ko kaista ir devisi galiniai stabdziu 
>>>>>>>> diskai, devisi kaladeles, bereikalo prakaituoja variklis, dideja 
>>>>>>>> kuro sanaudos ir t.t. Orginalus reguliatorius kainuoja ~300Lt. Gal 
>>>>>>>> zinot kokiu nors kitokiu alternatyvu? Samadielku? Universaliu 
>>>>>>>> pakaitalu? Krepsiukas uzsivadina Renault 19, bet kogero nelabai ten 
>>>>>>>> kazkuom skiriasi nuo kitu panasaus lygio auto.
>>>>>>>> Dekingas uz protingus patarimus ;)
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>