Tema: Re: Stabdymo jegos reguliatorius
Autorius: monas
Data: 2010-01-21 14:27:57
Na as tai jo nekeiciau :) O kiek laiko pries tai nekeistas irgi klausimas.
Seip mintis nebloga, reikes pabandyt pakeist, tik kokiu budu ten darosi sita
operacija tai nesugalvoju. Tupas ten daiktas stovi, BENDXI elektrinis
stabdziu stiprintuvas su ABS, kuris neveikia, nes kazkuris laidas yra
nujotas. Tai nagai niesti isoperuot ta lievaka lauk ir isimest paprastus
stabdzius be jokiu pribumbasu. Arba kitas variantas persidet BOSH ABS
sistema su vakuminiu stiprintuvu, kuri voliojasi nuo vieno reniaus skerdimo,
kur kas tobulesne ir geriau veikianti bei maziau elektros prasanti. Teko
daryt viena karta tokia operacija, pasidaro gan nesudetingai, tik pasiterst
reikia, nes priejimai ne patys geriausi. Zodziu siokiu tokiu rankdarbiu
nusimato, tai renkuosi informacija nuo ko cia pradejus kad maziausiai
problemu susitikt iseitu.